Thursday 21 February 2013

Semester 4.

Assalamualaikum...Salam Jumaah... ^.^

Hello semorang! Ceh. ceh. ceh. Nampak eksaited tak? Hiks. Yalah kan, pelajar sem 4 dah.
Senior dah kepada adik-adik sem 1/2/3. Dont worry, cik kak tak buli korang lah. *Buat muka baik*.
So, sem 4 ni, balik lewat sikit, kuliah start hari isnin, tapi... balik hari rabu. Well, dah salah guna takhta nampak! So.. secara konklusi, sampai kat Tanjung Malim... hari khamis pepagi buta. Nasib ada my bff, CT MARIANAH. dia yang tumpangkan bilik dia masa tu. 

So, all pictures ni.. memang boring lah masa tu tengah tunggu gate nak buka kan. Sempat sikit senp luggage orang kat sana. hahaha nyebok jerr kau.







Saya dapat roommate baru, and katil baru, and bantal baru and told yah... heaven giler2. But the tandas... was so sempit... and the ruang tamu pun sangat terhad. Memang kehidupan sepenuhnya kat bilik lah. *Banyak komplain. pulok macik ni* Apa boleh buat lah kan ... 
Saya dapat blok 5, tingkat 1. Fuhhh.. nasib tingkat satu u oll, kalau tak. memang dah keluar muscle2 ni hah.Boleh jadi XENA dah. Naasib lah saya dah tak ambil taekwondo dah, kalau tak.. boleh praktis ngan bicep-bicep ni! *  merepek dah*



So, the bilik.. saya sangat berpuas puas hati... and the rooommate.. sangat baik dan sekepala ngan saya. :D tak sangka okay! 
And semalam... gossip girl kami sampai jam 3 pagi. pagi okay. :O ? when i was tengok jam, and tak percaya sungguh2. Dah pukul 3 rupanya. Ingat kan masih jam 12. So unbelievable.
Kuliah pertama, adalah kemarin. I was in purple. :D( picture dah masuk insta dah) . Baju tu ... sponsor oleh my anak buah,, Anne. Hahah amek kau! Tengkiu dear.... Pas ni, sponsor lagi tau. And paling lucu sesangat kemarin, saya ke kuliah sehelai sepinggang. Memang sepinggang lah u oll. Pa tak nya, buku, pen, and alat tulis semua, saya pinjam kat roommate. Sangat tak tahu malu! *err... lalalalalala*
Tapi apa-apa pun, terima kasih Tirah... :D Awak sangat baik. Pasni,  nak pinjam lagi lah. >.<

 So, bermulanya sem i.. nak tanam kerajinan bebanyak. Dah tak nak cam dulu dah. nak rajin... Dah taubat nak memain. Sampai prof yusuff pun dah cop saya budak nakal. Haha sem lalu admit lah proff,, jarang datang kuliah prof.. ponteng kelas, Jumpa muka saya masa test jer.. Kan dah kena! amekk kau. result final pun mang tak leh bla. Sepadan lah ngan perbuatan saya tu. Tak nak buat lagi. Dah taubat. ampun prof.  And sem ni, saya jadi ketua bagi serangga. Hah.. memang dah komfem lah... pas ni, nak gi memana, memang bertemankan jaring penangkap serangga. Haha macam tak biasa kan, masa kecik-kecik tangkap berudu kat parit nuh hah!. Opps. that was so me. Well, kecik-kecik time tu, mang pengotor sikit. Main masak-masak pun, guna lumpur. Nasib tiada babak2 nak makan masakan kami tu. Kalau tak, komfem kat wad emergency!. >.<

And the prof was tengok ke saya at that time. kantoi ambil picture ni, tapi buat-buat ambil pic kat papan putih tu.*Buat muka rajin nak tangkap note* logik tak alasan saya? logik kan.kan.kan

Ehh, so... My roommate is tirah. Satu kos ngan saya, oklah... at least saya kenal dia dah. And shes so kind... :D. and this is not ngampu-angampu ehh... dah fact cenggitu. riuh rendah juga lah bilik kami tu. Best!
And yesterday, i skip kelas lagi. Gara-gara nak ambil barang kat arkid. (Rumah sewa roommate, coney).Berat giler-giler. Dah lah barang banyak pula tu. Tenaga ni pulak tak cukup kuat. Maklum lah, kaum perempuan. saya insan yang lemah. *puppy eyes*
Then, beli barang sikit lah kat watson, and billione. (Sikit kin? sikit lah sangat). Lepas ni, kena jimat kut... kena tahan nafsu sikit. *Ea? ntah boleh ke tak*. Inshaa ALLAH.. boleh nye...
Kalau tak, makan pasir lah haku. 



 Kepada kawan-kawan kab/kz/kuo/khar... sila lah jemput ke rumah... kalau ke rumah tu, digalakkan menyumbang makanan ye. hiks.
Okay lah. setkat itu sahaja celoteh pada tengahari buta ni... Kelas petang ni jam 3, so nak ready-ready lah ni. Bye u all...
Assalamualaikum. salam jumaah. :D titik.


❤Terima kasih kerana sudi singgah!❤

No comments: