Tuesday 5 February 2013

Result sem 3.

Assalamualaikum dan Hello.


So, nak cita pasal result ni. Komfem! 10 000 orang nak tengok kan? haha 
Well, seperti yang disangka. Sem ni merosot kut... 
Banyak main lah wak. Kuliah tak datang, study last minute, oh sungguh teruk! 
Taknak ingat. Sakit hati. *Buat muka*
Tapi takpe lah... pointer masih dalam range. hehe bersyukur ngan apa yang ada. Betul tak?
Allah dah tarik nikmat first class sem lalu tu. MasyaALLAH. Lepas ni,
nak berubah lah. Nak jadi orang yang kuat bersyukur. :D
Dah jatuh, baru terkapai-kapai naik balik.
Tapi dah memang perangai saya cenggitu. kan.kan.kan.Ok lah tu, sedar diri gak kan. Betul tak?
So, tadi Tweetland pun, dah dibanjiri ngan kengkawan. Kecoh sal result.
Saya pulak, pelagi,,,, dok nyebok ar tanya result diorang. Alhamdulillah.... 
Pastu, nak tau tak? tadi gitau mum, then mum marah napa turun result.
Dengan slumbernya saya jawab 'sem depan naik, in shaa ALLAH. turun sikit jak pun'
Turun sikit pun wak ingat tak kecoh? hati ni ja yang tau.
So, esok.. plan nak hantar result ke pejabat biasiswa. 
Dah beli sampul pos laju, tapi lom print result lagi. aiyoo... Nevamind. Nanti esok, komfem settle.
Ehh, malam ni Ruby episod akhir tau. Minat sangat ngan plot drama tu. :D
*tepuk tangan*. So, jom tengok tv3 sekarang.... Sampai jam 11 agaknya.
Ehh. dah kenapa saya merepek sal Ruby pulak ni. 
Ok, selepas wabak result , komfem kengkawan di tweetland kecoh sal jadual.
Pa tak nya, jadual kami belum keluar,,, macamana lah diorang arrange ea?
Harap-harap My dasar dapat lecturer yang tak strict sangat. Mohon sangat.
Dah lah balik lewat, fuhhh! berani mati tol saya kan. *buat muka lagi*
Pasal result tu, cukup lah gitau wak yang sem ni dah turun. Tak perlu nak mention sangat berapa saya dapat
kan. Yang penting masyukkk. So, congrates kengkawan! :D
takpe lah,, sem depan kita pulun ok? No more main-main and cintan cintun. Ok set!
gtg. Nak tengok ruby. bye... :D
 


❤Terima kasih kerana sudi singgah!❤

No comments: