Wednesday 30 January 2013

Fenomena SHN

Assalamualaikum dan Hello.


So, sebelum itu... tau tak SHN tu apa? Seriusly... duh~ drama popular TV3 lah. Setiap isnin hingga khamis, jam 7-8 malam. (Amboi... da macam ajk publisiti da).
Best gak drama tu.Tau tak? My roommate orang pertama yang introduced ke saya. *Thanks migo*. Boleh lah kan... ada gak moral value tengok cita macam tu. Macam.. bila dah ada masalah... jangan lah sesuka hati bagitau orang lain. *kalau nak pun, pastikan orang tu boleh dipercayai*. Contohnya, cam si Hadi tu... wahwahwah.... orang macam tu, bukan orang. kite panggil... talam 4 muka. *poyo sangat(trend johan)*
Sudah tu, pandai pulak mengambil kesempatan dalam kesempitan. MasyaALLAH... mohon dijauhkan. Pastu, kita kena jadi kuat macam ELLE. Betul lah, hidup berumah tangga ni bukan senang tau... kalau dah jadi isteri, kena jaga adab, perangai, pergaulan dan yang paling PENTING jaga hati suami. (Syurga dibawah tapak kaki suami).
Tapi... seperti yang kita tahu, kita akan tunggu orang yang kita sayang... tapi sampai satu tahap tu... kita akan penat sangat. dan, kita akan minta masa untuk berehat. Yelah... bukan pasal dah putus asa, cuma... kita pulak yang perlukan masa untu muhasabah diri. Orang ni, bila dah keilangan baru terkapai-kapai. Betol tak?
Apa yang ELLE buat hari ni, wajar kut... ntahlah... suasana org bercinta ngan orang yang dah berkahwin ni tak sama... So, saya mungkin akan komen pandangan saya.. tapi saya tak tahu.. macammana perasaan jika diperlakukan macam tu.
Tapi... yang saya tahu, LOVE is all about give and take. :)
(dah kenapa sy merepek lebih pasal drama ni?),,, Helllo... drama ni.. wujud lah dalam dunia ni. Bukan setakat drama tau. So, thumbs up lah kepada karangkraf... :) Ehh, got to go.. its Ruby time. Selamat malam guys... assalamualaikum.

❤Terima kasih kerana sudi singgah!❤

No comments: